reklama

O žene

Zasrané lesy, stromy hnusné zelené, všetko je tu hnusné, zvieratá sú hnusné, pažravé veverice... aha hríb... aj ten je hnusný, som spotená, smrdím ako prasa, mám rozmazaný make-up, dofrasa s tebou, že ja som sa na to dala, za to budeš variť aj prať aj venčiť aj aj aj mi slúžiť už dokonca života. Jožo Luciu nikam nikdy neťahá, sú spolu pekne domka, objímajú sa a pozerajú na film, to je romantika, a ty ma ťaháš furt len niekam do riti. Bolia ma nohy, ja som dieťa z roviny, a tu sa musím plaholčiť po horách ako ako ako nejaký medveď... aha čučoriedky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)


-Láska, to nejedz, to nie sú čučoriedky.-
No určite, čo si myslíš, že som blbá, ja veľmi dobre viem, ako vyzerajú čučoriedky.... Fuj, to je hnus, to neboli čučoriedky, prečo si ma neupozornil, chceš ma otráviť?!. Nič by si nezdedil, si nemysli, všetko som v záveti odkázala našim, aby si vedel.
-Ja som ti povedal miláčik, že to nemáš jesť.-
Asi som ťa prepočula, niet divu, že zarábaš len 800 eur, ty sa proste nevieš presadiť, s takým hláskom... To Jožo má už 1200 eur a stále vo firme postupuje. Tá Lucia sa má skvele a stále sa mi len chváli nejakými šperkami a kabelkami a ja sa mám ako cítiť pri nej cítiť, ha?
-Neviem miláčik.-
Jasne že nevieš, ty nikdy nič nevieš, mama mi dobre hovorila, že si na teba mám dať pozor, že pod tým nevinným úsmevom je niečo viac ako len ako len, už neviem čo hovorila, doriti, som zadýchaná, dajme si prestávku.
-Láska, pozri sa, vidíš ten strom? Za tým stromom je už vrchol, tam si oddýchneme-
No určite, zas ma len klameš, ma chceš úplne vyšťaviť a potom ma tu necháš, nech tu zhyniem. Som si mala nájsť iného, nejakého Borisa Kollára, nie toho nie, ten by ma opustil, nejakého iného, veď som krásna žena, mám skvelú postavu, veru je ma škoda pre teba...
-Pozri láska, už sme hore.-
Žena stíchla, bola fascinovaná výhľadom na krajinu. Štíty sa pod nimi rozprestierali hrdo ako skamenení obri, všetko tu dýchalo sviežosťou a nepoškrvenosťou. Fúkal jemný vánok a bolo krásne ticho.  Obloha bola modrá , azúrovo modrá, bez obláčika a žena fascinovane hľadela, zrazu neschopná slova. Nikdy predtým nevidela takú prírodnú krásu, rozprávkovú krajinu. Bola zvyknutá len na mestský smog a krásu, ktorá skutočnou krásou nie je, nebola a nikdy nebude. 
-Prepáč láska za to čo som hovorila, je tu krásne, ďakujem ti-
Povedala žena, a vtisla mužovi bozk na pery. Muž sa len šťastne usmieval a nekazil túto chvíľu nijakými rečami, len sa díval a díval...

-Vieš Lucia, ten môj chlap je skvelý, zobral ma na víkend do hôr, bola to aj troška makačka, ale vieš, keď som nevládala, vzal ma na ruky, no skvelý je naozaj a potom tá krajina krááásna a výhľad to bola skutočná romantika, vieš nechcela by som len sedieť doma zo založenými rukami a .... -

Štefan Hrivňák

Štefan Hrivňák

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Dum Spiro, spero. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu